Loading...
środa, 22 maja 2013

Motywacja!

Trafiłam na ten filmik przez przypadek. Nie wiem czy Wam się spodoba, ale do mnie przemawia.


A teraz krótko o tym co mnie motywuje do ćwiczeń :)
  • Świadomość tego, że dbając o ciało inwestuje w swoje zdrowie i robię coś dla siebie.
  • Stan po wysiłku - jeżeli ktoś raz spróbował porządnie się zmęczyć, wie co to znaczy. Endorfiny robią swoje :) 
  • Mogę się odstresować - nic tak nie pomaga zapomnieć o codziennych problemach jak niezły wycisk.
  • Małe i duże komplementy ze strony innych. Zawsze miło jest słyszeć, że się ładnie wygląda :)
  • Karnet na siłownie - może nie ma się czym chwalić, ale to że za coś płacę bardzo pomaga mi wstać z fotela i ruszyć na zajęcia :)
Tak to wygląda u mnie. Mogłabym tą listę jeszcze rozwinąć, ale te rzeczy, które wymieniłam są dla mnie najważniejsze. Każda z Was powinna ustalić (może nawet gdzieś zapisać), co motywuje najbardziej i od czasu do czasu sięgnąć do swojej listy - szczególnie w chwilach słabości.

A dla tych z Was, które motywują sukcesy innych kilka zdjęć :)








5 komentarze:

  1. Te metamorfozy są wprost niewiarygodne! :)
    A i ten filmik daje do myślenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. przylaczysz sie do maratonu treningowego? :)))

    http://www.mokah-blog.blogspot.com/2013/05/maraton-treningowy-blogerek.html

    OdpowiedzUsuń
  3. godzinka za malo
    musi byc 2 to maraton :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ok przemyslalam to dobra i godzina dopisac Cie do listy? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każda opinia jest dla mnie cenną wskazówką :)

 
TOP