Loading...
środa, 26 czerwca 2013

Nogi do samego nieba! Inspiracje :)

Chcę oglądać twoje nogi, nogi, nogi, nogi 
Chcę byś założyła mini, mini, mini, mini
Ślimak dziś wystawił rogi, rogi, a ty pokaż swoje nogi.

:)

źródło

Emma Watson [Tak na marginesie - śliczna dziewczyna!]
źródło
źródło
źródło
źródło
Każdy znajdzie coś dla siebie - bardziej i mniej umięśnione, masywne i szczuplutkie, dłuższe i krótsze :)

A żebyście nie marudziły, że wasze nogi są niedoskonałe zakończę ten post z uśmiechem :) Chłopcy już od małego wiedzą co dobre :D

źródło
Miłego dnia Dziewczyny!
Moolla
____________________________________________________

Przypominam o lipcowej zabawie :) Są jeszcze wolne miejsca ;]





7 komentarze:

  1. Jak tu u Ciebie się zmieniło :) Piękny szablon bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wszystko jest dopracowane tak na 100%, ale z czasem będę ulepszać to i owo. Cieszę się, że zmiany się podobają :)

      Usuń
    2. Również jestem pod wrażeniem nowego szablonu :). I od razu ma pytanie - bawisz się podstawowymi funkcjami na blogspocie czy może jesteś już z tym wszystkim trochę bardziej obeznana? Bo sama planuję zmiany, ale jestem laikiem i nie wiem jak się zabrać do tego, a nie chcę samej kombinować metodą prób i błędów, bo jak znam życie sama coś zepsuję :D

      Usuń
  2. Iwannabefit - to nie jest szablon z tych podstawowych na blogspocie (jak zjedziesz na sam dół bloga to tam masz link), ale ja też jestem laikiem :D Działałam trochę 'w ciemno', ale żadnych poważnych szkód nie poczyniłam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie niektóe zbyt umięśnione, ale takie szczupłe ktore nie maja iz ach tak zaznaczonych sa swietne! Osobiscie mam problem z wypracowaniem miesni lydek, ale kto moze w koncu... :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fotki 1,2 i 3 świetne :) Szczególnie zdjęcie nr.3 po prostu rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie to akurat demotywuje ;/ nie istnieje taki trening nóg, dzięki któremu moje kacze nóżki mogłyby tak wygladać ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każda opinia jest dla mnie cenną wskazówką :)

 
TOP