Loading...
wtorek, 30 kwietnia 2013

Na dobry początek :)

Witam wszystkich :)


Decyzja o założeniu bloga była spontaniczna i mam nadzieję, że trafiona. Chciałabym, żeby osoby które tu trafią mogły uśmiechnąć się od czasu do czasu, znaleźć inspirację i dowiedzieć się czegoś ciekawego.

A teraz trochę o mnie...


Mam 23 lata, studiuję i... właśnie, niestety nic poza tym. Nie wyróżniam się spośród tłumu innych zwykłych dziewczyn. Do tej pory nie udało mi się odnaleźć żadnej pasji, która dałaby mi to fajne poczucie spełnienia. Być może ten blog pomoże mi znaleźć coś wyjątkowego, a może po prostu będzie zwykłym zabijaczem czasu - poczekamy, zobaczymy.

Od razu przyznam się do tego, że jestem typem kanapowca, który walczy ze swoim lenistwem. Staram się prowadzić aktywny tryb życia i wydaje mi się, że z dnia na dzień idzie mi coraz lepiej :) W miarę możliwości zdrowo się odżywiam i ćwiczę, ale nie zaryzykowałabym stwierdzenia, że dążę do określonego ideału. Chcę po prostu dobrze czuć się sama ze sobą i móc z uśmiechem na ustach witać każdy dzień.

O tym też chciałabym pisać - o zdrowym trybie życia, o walce ze swoimi słabościami, o pokonywaniu codziennych trudności. Mam nadzieję, że dzielenie się pewnymi spostrzeżeniami z osobami z zewnątrz będzie działać na mnie mobilizująco :)

Pierwszego posta mam już za sobą :)
Moolla

Nowszy post
Previous
This is the last post.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każda opinia jest dla mnie cenną wskazówką :)

 
TOP