Loading...
piątek, 14 czerwca 2013

Podsumowanie projektu "Jestem z siebie dumna!"


Dzisiaj długo wyczekiwane podsumowanie naszej dwutygodniowej akcji "Jestem z siebie dumna!". Moja pierwsz myśl - było warto! Ale nie będę Was przekonywać, tak na sucho, bo mam dowody :) Wszystkie uczestniczki spisały się świetnie, wielkie brawa dla Dumnych Pań :)

Startowałyśmy w składzie: Revi-art, Żółte gerbery, Zofia Evans, Moda na zdrowie, Agnieszka, Moolla, Projekt wakacje, Mokah, Kikizmora, Patrycja, Pestka Dyni, Chocoo.lady, Piegusek, Robinka, Rudzienka, Odżywiamodżywam.


Żółte gerbery - Monika 


Super akcja - nie wiedziałam, że wiekszość dobrych rzeczy kumuluje się w okół szkoły :O moje całe życie... Twoja akcja pozwoliła mi popatrzeć na siebie przychylniejszym okiem :) Najbardziej jestem dumna w sumie z mojej jednej z ostatnich karteczek- rozmowa z osobą , na której mi zależy :) do tej pory się cieszę jak o tym pomyślę.

Zofia Evans


,,Przygotowałam pyszny obiad dla rodziny"
,,Wykonałam zestaw ćwiczeń z Tiffany"
,,Ogoliłam nogi - czasem mi się po prostu nie chce ;p"
,,Udzieliłam pomocy przy przeprowadzeniu turnieju dla przedszkoli"
,,W moje życie wprowadziłam jeszcze więcej aktywności fizycznej - zumbę"

Moda na zdrowie
http://moda-na-zdrowie.blogspot.com/


Jestem wdzięczna, że mogłam brać udział w Twojej akcji. Tak rzadko chwalimy się naszymi małymi sukcesami, a przecież małe sukcesy składają się na ten większy sukces. Codziennie starałam się wrzucić do pudełeczka kartkę z moim małym zwycięstwem i udało się :) Jestem z siebie bardzo dumna. 

Agnieszka 
http://zdrowiezwyboru.blogspot.com/

Podsumowanie znajdziecie na blogu Agnieszki :) 

Moolla
http://aniolniecoroztargniony.blogspot.com/


Miałam nadzieję, że dokonam jakichś spektakularnych zmian - to się nie udało, ale... ta krótka chwila, żeby codziennie wymyśleć te trzy drobnostki dużo mi dała :) Niby nic, a jednak poprawia humor. Udało mi się kilka razy przypomnieć sobie o pielęgnacji ciała (np. maseczka czy balsam) czy o wypiciu szklanki wody przed snem :) A za swój sukces uważam również 3 tys. wyświetleń bloga :)

Projekt wakacje 
http://piteqi.blogspot.com/

Mokah 

Jestem z siebie dumna, że udalo mi się osiągnac rozmiar 34, moje uda nie rzucaja sie juz na pierwszy plan i wreszcie jestem szczupła jak nigdy w życiu. Zorganizowanie maratonu trningowego, to juz 3 edycja.  

Kikizmora 
http://kikizmora.wordpress.com/


Do moich dum muszę zaliczyć m.in. opalanie się, dzien w którym wstałam o tej, o której planowałam, i bieganie na bieżni ;) To tylko jest jeden tydzień, bo w drugim tygodniu nie miałam czasu robić papierowych gwiazdek, zatem zawiesiłam tymczasowo czelendz ;)

Patrycja 


Akcja "Jestem z Siebie dumna" wywarła na mnie bardzo pozytywne wrażenia, nie wiedziałam że z takim uśmiechem będę dzisiaj czytać te małe karteczki.
Hasła które się najczęściej powtarzały to :
- dzień bez słodyczy
- cały dzień pozytywnego myślenia
- wykonanie zaplanowanych ćwiczeń
- dzień bez smutku i łez
- zrealizowany plan dnia
Hasło które mi się najbardziej spodobało: Dzień bez obijania się w pracy :) 
Chciałabym więcej takich pozytywnych akcji :) 
Patrycja jako pierwsza wysłaal podsumowania - brawa za obowiązkowość ;] 

Pestka Dyni


Ogólnie często pojawiał się peeling kawowy i balsam.

Najbardziej dumna jestem z przećwiczonego całego "Skalpela".

A poza tym:
- obejrzałam ostatni odcinek "Seksu w wielkim mieście"
- przeczytałam ponad połąwę książki
- zrobiłam dietetyczną zupę
- nie piłam piwa na grillu

Chocoo.lady

Piegusek

Robinka
[mam nadzieję, że nie pomyliłam właścicielki bloga, w każdym razie maila dostałam od Anny :)] 

Jestem bardzo zadowolona z akcji. Wieczorami siadałam w łóżku i podsumowałam dzień. Na początku miałam małe problemy z wymyśleniem 3 powodów, ale już pod koniec akcji powody mnożyły się w mojej głowie. Myślę, że dzięki tej akcji jestem bardziej zadowolona z siebie i cieszą mnie bardzo małe rzeczy.

Parę haseł z karteczek:

28.05. "Jestem z siebie dumna, bo w końcu pomalowałam paznokcie"
30.05. "Jestem z siebie dumna, bo spędziłam ten dzień aktywnie"
01.06. "Jestem z siebie dumna, bo zaczęłam miesiąc bez słodyczy"

Zdjęcia pojemniczka nie wysyłam, bo jest to słoik po dżemie (OBCIACH! :P)

 Rudzienka

Odżywiamodżywam
http://odzywiam.blogspot.com/

Tak jak się obawiałam, z zapisywaniem mi nie szło, ale zasypiało mi się milej, kiedy przed snem wyliczyłam kilka powodów, dla których jestem z siebie dumna :) (i zwykle dotyczyły one porannych ćwiczeń albo oparcia się słodyczowej pokusie).

Ogólnie myśę, że takie akcje to fajny pomysł, bo chciaż nie jestem pewna czy motywacja oparta o nagrodę jest skuteczniejsza niż ta oparta o karę, to na pewno uczy być szczęśliwszym człowiekiem! :)

Na dzień dzisiejszy otrzymałam tylko tyle (albo raczej aż tyle!) podsumowań :) Jeżeli ktoś jeszcze do mnie napisze post zostanie uzupełniony. Jeżeli chodzi o moje odczucia, jako organizatorki, to jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tym, że akcja miała tak duży odzew :) Uważam, że spisałyśmy się świetnie, bo codziennie dałyśmy sobie powód do uśmiechu i przekonałyśmy się, że drobnostki też mogą cieszyć. Zastanawiam się, nad kontynuowaniem "pudełkowania" sukcesów przez wakacje. A na zakończenie mam dla Was "dyplom", który możecie wstawić na swoje blogi - niech wszyscy wiedzą, że jesteśmy dumne! :) 

aniolniecoroztargniony.blogspot.com

19 komentarze:

  1. Świetny dyplom i podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki :) Ale w dużej części to wasza zasługa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dyplom świetny! A akcja naprawdę zacna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie akcja strasznie mi się podobała i szkoda, że się spóźniłam ze zgłoszeniem. Wydaję się, że szczególnie osobom dbającym o wygląd coś takiego jest potrzebne. Warto się dowartościowywać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak mozesz to usun ta informacje ze ". W sferze charakteru nie zmieniłam się nic a nic, nie jestem lepszym człowiekiem i nie zamierzam być, ludzie sa okropni. " napisalam to w zalu po tym jak ktos mnie skrzywdzil ale nabralam dystansu :) w tej notce dziwnie to brzmi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja sobie na chwilę odpuściłam, ale wracam dalej do zadania, bo muszę przyznać, że olbrzymią frajdę sprawiało mi zapisywanie "dum" i składanie z nich gwiazdek ;) genialnie wyglądają w słoiku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też to zauważyłam - najpierw zastanawialam się czy nie miałaś jakiegoś gotowego szblony :) :P

      Usuń
    2. tylko jutubowski filmik instruktażowy jak zrobić gwiazdki z pasków papieru :)
      a pomysł że to będą gwiazdki powstał w chwili czytania Twojego wyzwania ;)
      Zatem podsumowanie dwóch tygodni na moim blogu obiecuje, że napiszę jakoś w okolicach poniedziałku, 24tego czerwca :)

      Usuń
  7. pisze sie na druga edycje :)) teraz mzoesz uzyc innego przymiotnika zamiast dumna coś bardziej hot :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zamiar wymyśleć coś wakacyjnego na lipiec :) Już pewne pomysły są, jak je dopieszczę to dam znać :)

      Usuń
  8. Akcja super, na pewno wezmę udział z kolejej edycji, jeśli będziesz organizować!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też chcę kolejną edycję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie będzie :) Zmodyfikowana i mam nadzieje jeszcze fajniejsza :)

      Usuń
  10. hej, a ja dopiero powróciłam do świata internetu, stąd brak odpowiedzi i...niestety również niepełne zaangażowanie w akcję.

    Tak jak się obawiałam, z zapisywaniem mi nie szło, ale zasypiało mi się milej, kiedy przed snem wyliczyłam kilka powodów, dla których jestem z siebie dumna :) (i zwykle dotyczyły one porannych ćwiczeń albo oparcia się słodyczowej pokusie).

    Ogólnie myśę, że takie akcje to fajny pomysł, bo chcoicaż nie jestem pewna czy motywacja oparta o nagrodę jest skuteczniejsza niż ta oparta o karę, to na pewno uczy być szczęśliwszym człowiekiem! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozwoliłam sobie dokleić Twój komentarz do podsumowania :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każda opinia jest dla mnie cenną wskazówką :)

 
TOP